PALAUTUKSET

PALAUTUKSET 


VAIHTO-OIKEUS 


Lupaus Puoti -verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta. 

Tuotteita voi palauttaa Suomen kuluttajansuojalain mukaan, alla olevien ohjeiden mukaisesti14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuvat toimituskulut. Viallisten tai rikkoutuneiden tuotteiden palautuksesta aiheutuvat toimituskulut hyvitämme erikseen sovitusti. Huomioithan, että OUTLET -tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.  

  

PALAUTUS: VIALLINEN TUOTE 


Jos vastaanottamasi tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse lupauspuoti@itubiodyn.fi tai puhelimitse 09-7743010. Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 8:30 – 15:30. Älä lähetä viallista tuotetta asiakaspalautuksena ennen kuin olet saanut asiakaspalvelustamme tarkemmat toimintaohjeet. Tuotteita koskevat reklamaatiot pitää tehdä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Enimmäiskorvaus viallisesta tuotteesta on tuotteen hinta sekä toimituskulut. 

  

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN 


Tilauksen voi perua vain, jos tilausta ei ole ennen peruutusilmoitusta ehditty käsitellä ja lähettää. Ilmoita tilauksen peruuttamisesta viipymättä joko lähettämällä meille sähköpostiviesti lupauspuoti@itubiodyn.fi tai soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 09-7743010 (arkisin 8.30-15.30, matkapuhelinmaksu). 

  

YHDEN TAI USEAMMAN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN 


Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottohetkestä alkaen. Palautuksen postikulut maksaa asiakas. Palautuksissa on noudatettava seuraavia ohjeita ja huomioita: 


Tee palautusilmoitus 14 päivän kuluessa. 

  

Ilmoita palautuksesta 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta asiakaspalveluumme lupauspuoti@itubiodyn.fi. Ilmoita viestissäsi tilausnumero (löydät sen tilausvahvistuksesta) sekä palautuksen syy. Emme vastaanota palautuksia yli 14päivän kuluttua toimituksesta. 


Palauta vain avaamattomia, kokeilemattomia ja ehjiä tuotteita. 


Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. Lupaus Puoti -verkkokaupassa myytävät kosmetiikkatuotteet ja ja pesu- ja puhdistusaineet ovat hygieniatuotteita ja ruokatuotteet elintarvikkeita: et saa avata, kokeilla tai käyttää tuotetta jonka aiot palauttaa. Tämä koskee myös tuotteiden pakkauksia. Pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole edellä mainittu pakkaus tai päällyste. 

Mikäli palautat avatun, kokeillun tai käytetyn tuotteen emme hyvitä siitä maksettua hintaa tai palautuksesta aiheutuneita pakkaus- tai toimituskuluja.  

Palautettavat tuotteet on pakattava hyvin, esimerkiksi samaan pakkaukseen jossa ne saitHuomaa, että mikäli tuote rikkoutuu palautuskuljetuksessa puutteellisen pakkauksen vuoksi emme hyvitä siitä maksettua hintaa tai toimituskuluja. 


Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus 


Postin tai Matkahuollon toimipisteestä palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä lähetys, josta ei ole lähetetty palautusilmoitusta ei ole palautus. Emme hyvitä palautuneista lähetyksistä tilauksen hintaa tai toimituskuluja. Mikäli asiakas jättää lähetyksen noutamatta ja lähetys palautuu meille ilman että tästä on sovittu asiakaspalvelumme kanssa, veloitamme tästä käsittelykuluina 19,90 euroa. 


Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero 


Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot, jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero.  

Kirjoitusvirhe on virhe, mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle. 


Lähetä palautusilmoitus sähköpostilla 


Lähetä palautusilmoitus sähköpostilla osoitteeseen lupauspuoti@itubiodyn.fiMuista mainita palautusilmoituksessa tilausnumerosi. 

Kuittaamme palautusilmoituksesi saapumisen. Viesti sisältää ohjeet palautuksen lähettämisestä. 


Ilmoitamme kun palautuksesi on käsitelty. 


Pyrimme käsittelemään asiakaspalautukset viikon kuluessa niiden saapumisesta. Saat ilmoituksen sähköpostilla kun palautuksesi on tarkastettu ja käsitelty ja mahdollinen hyvitys tehty. 

  

Palautustilanteissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.  

Uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme kuulet ensimmäisenä uutuuksista ja tarjouksista.
Loading...